Deelnemers

Wil je beter Nederlands leren spreken, schrijven of lezen? Kun je nog niet met de computer werken of wil je meer leren over het werken met de computer en internet en e-mail of wil je ook graag werken of gezellig met andere mensen samen zijn? Da Capo helpt je bij het vinden van een leuke activiteit. Bij jou in de buurt, of bij Da Capo zelf. Wat vind je leuk? Creatief bezig zijn, koffie drinken, koken? We zoeken de juiste activiteit bij jouw wensen. Bij Da Capo kun je ook helpen. Als kinderoppas, op kantoor, koffie en thee maken en schoonmaken, meehelpen bij andere lessen (lager niveau).
Nederlands leren spreken, schrijven en lezen? In kleine groepjes en met een vrijwilliger werk je aan je Nederlands. Je leert spreken met elkaar, luisteren, lezen en schrijven in je eigen tempo.
Kun je nog niet met de computer werken of wil je meer leren over het werken met de computer en internet en e-mail. Da Capo heeft 2 keer per week een inloopspreekuur computerles.
Wil je ook graag werken of gezellig met andere mensen samen zijn? Da Capo helpt je bij het vinden van een leuke activiteit. Bij jou in de buurt, of bij Da Capo zelf.