ANBI Statushouder
Pakket 1 | €100,00 euro per jaar

• 2 gratis maaltijden van de kookstudio
  • 1x per jaar een bijeenkomst voor Vrienden voor een internationale ontmoeting met een hapje en een drankje en een gezellige activiteit (bijvoorbeeld een film, een diner, een kookworkshop)
  • 10% korting op items uit het naaiatelier

Pakket 2 | €200,00 euro per jaar

• 4 gratis maaltijden van de kookstudio
  • 20% korting op items uit het naaiatelier

Eenmalig

Wil je eenmalig doneren? Dat kan ook natuurlijk.

Gift

Stichting Da Capo helpt migrantenvrouwen met de geboden activiteiten op weg naar zelfstandigheid en zelfredzaamheid.
De belangrijkste stap voor alle vrouwen is het leren of verbeteren van de Nederlandse taal.
Da Capo zet zich in voor alle vrouwen, laag- en hoogopgeleid, met grote ambities of met
de wens om zelfredzamer te worden in het dagelijks leven.

Indien u vragen heeft, neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord.

Marleen Hoogeboom
Projectcoördinator

Laat uw sociale gezicht zien; en steun ons!

Ordinair om geld vragen aan bedrijven doen we niet. Toch kan stichting Da Capo in Apeldoorn wel een steuntje in de rug gebruiken.

Vrijwilligersorganisatie Da Capo ondersteunt migranten. We doen dat op verschillende manieren, onder meer door het geven van taallessen. Hoe beter het Nederlands, hoe makkelijker zij deelnemen aan de Nederlandse maatschappij. Taal leren in de praktijk is vaak de beste manier. Daarom zijn er twee leerwerkplaatsen opgezet: een sociaal naaiatelier en een kookstudio voor internationale maaltijden.

Uiteraard krijgt u als bedrijf, wanneer u in ons investeert, een vermelding op onze website. Daarnaast krijgt u als sponsor korting op het moment dat u onze kookstudio inschakelt voor een cateringopdracht. En, ook niet onbelangrijk, omdat wij ANBI-gecertificeerd zijn als goed doel, is uw investering in ons fiscaal aftrekbaar.

Hoe kunt u ons steunen?
We begrijpen dat niet iedereen op dezelfde manier wil of kan investeren in onze stichting. Daarom bieden we verschillende mogelijkheden:
• een eenmalig bedrag
• een jaarlijkse bijdrage (vriend van Da Capo)
• projectmatige ondersteuning
• Sponsoring van Da Capo in plaats van (kerst-)relatiegeschenken

U kunt contact opnemen met de stichting als U vragen heeft.
Wilt uw bedrijf een financiële bijdrage doen? Dat kan via onze bank (NL96RABO0184866553 tnv Stichting Da Capo ovv van uw bedrijfsnaam).
Wilt u Vriend van Da Capo worden met een jaarlijkse bijdrage? Dat kan via deze pagina.

Eenmalig
Wil je eenmalig doneren? Dat kan ook natuurlijk.

Gift

Fondsen

Da Capo is mede afhankelijk van fondsen om haar werkzaamheden te kunnen doen. De afgelopen jaren hebben verschillende fondsen (vaak zelfs meerdere jaren) bijgedragen aan het werk van Da Capo..
• Oranjefonds
• VSB Fonds
• De Johanna Donk Grote Stichting
• Diorapthe
• Haëlla Stichting
• Fundatie Van den Santheuvel Sobbe
• KNR (Konferentie Nederlandse religieuzen
• Instituut Gak.

Zoek je leuk en nuttig vrijwilligerswerk in Apeldoorn? Bij Da Capo zoeken we regelmatig vrijwilligers.

Da Capo bestaat vrijwel geheel uit vrijwilligers. Naast de projectcoördinator zijn er alleen vrijwilligers actief om alle geboden activiteiten vorm te geven. Dus we kunnen jouw hulp goed gebruiken. Vind je het leuk en fijn om anderstaligen en vrouwen die een steuntje in de rug nodig hebben te ondersteunen in hun ontwikkeling en het daardoor kansen te bieden om beter mee te kunnen doen in de samenleving, dan is Da Capo op zoek naar jou! Leeftijd en opleidingsniveau zijn niet belangrijk. Samen bespreken we op welke manier jij Da Capo kunt ondersteunen en hoeveel tijd je hebt.

Wat kun je betekenen voor Da Capo?

Je kunt lesgeven, coachen, je creativiteit kwijt in het atelier, ondersteunen bij de administratie, de PR verzorgen, opaasen op de kinderen van vrouwen, werken in de moestuin, fietsles geven. Maar je kunt ook samen met de projectcoördinator nieuwe ideeën voor leerwerkplekken bespreken en opzetten. Alles is bespreekbaar. Je kunt je aanmelden als vrijwilliger door te reageren op een van onze openstaande vacatures of door contact met ons op te nemen.