Cursusaanbod

Da Capo helpt Apeldoornse (migranten)vrouwen om opnieuw te beginnen in Nederland. In een nieuw land moet je de nieuwe taal leren. Dat is belangrijk om mee te kunnen doen. Soms woon je al lang in Nederland, soms pas kort. Je bent druk geweest met je kinderen, je huishouden of je werk. Je kent misschien nog niet zo veel mensen en je praat weinig Nederlands met anderen. Da Capo helpt jou verder!
Da Capo geeft Nederlandse taallessen in kleine groepen. De lessen worden gegeven door vrijwilligers. Je kunt op elk niveau instromen. Er zijn lessen voor analfabete vrouwen, maar ook voor een hoger niveau

Cursus "Gezond en actief met Taal": Praten over gezondheid, gezonde voeding, sport, huisarts, tandarts, of je verzekering. We bekijken mogelijkheden voor vrijwilligerswerk, activiteiten of sport

Op weg naar Werk! Wil je graag weer gaan werken? Vind je het moeilijk om vacatures te zoeken en te solliciteren? Wil je je Nederlands nog verbeteren?
Fietslessen voor beginners (migranten)vrouwen op 2 locaties in Apeldoorn. Er zijn fietsen in verschillende maten beschikbaar

Locaties

Taallessen op 4 niveaus, voor analfabete vrouwen, beginners en gevorderden Routebeschrijving

Cursus "Gezond en actief met Taal". Kijk voor actuele informatie op het rooster Routebeschrijving
Taallessen voor beginners en gevorderden. Kijk voor actuele informatie op het rooster
Routebeschrijving
Taal, Thee en Koffie, activiteit voor mannen en vrouwen die graag Nederlands oefenen in het TaalCafé, iedere vrijdagmorgen.
Routebeschrijving

Deze categorie bevat geen artikelen. Indien subcategorieën getoond worden op deze pagina kunnen deze artikelen bevatten.

Kijk voor de soort lessen en tijden die we bieden op het rooster