Stichting Da Capo staat voor verbinding

Wij verbinden mensen. Mensen uit uiteenlopende landen en van uiteenlopende leeftijden. Mensen met uiteenlopende religies en uiteenlopende opvattingen. Maar allemaal met 1 doel: verbinding zoeken met anderen.

Da Capo, metafoor voor opnieuw beginnen

Helpt vrouwen (en mannen) hun weg te vinden in Nederland. Taal en activering zijn onze sleutelwoorden. Wat biedt Da Capo: taallessen, een taalcafe, leerwerksettings in de vorm van een naaiatelier en een kookstudio, cursussen over gezondheid en over werk zoeken, fietsles.

Fondsen, subsidies, donaties en verkoop

Als stichting is Da Capo afhankelijk van fondsen, subsidies, donaties en verkoop. Elke jaar moet Da Capo opnieuw voldoende financiële middelen zoeken om alle activiteiten te kunnen bekostigen.

Jij kunt Da Capo helpen door “vriend” te worden

Als vriend ben je vaste donateur en kun je jaarlijks een donatie doen. Stichting Da Capo beschikt over een ANBI beschikking. Doordat je de periodieke gift vastlegt, mag je dit bedrag jaarlijks volledig aftrekken van de inkomstenbelasting. Verder krijg jij als vriend een aantal leuke aanbiedingen vanuit Da Capo als dank. In de pakketten hieronder zie je welke leuke dingen je ontvangt als vaste donateur.

Deprecated: Required parameter $count follows optional parameter $debugmode in /home/pakket/dacapo/web/plugins/content/content_ideal/content_ideal.php on line 105

ANBI Statushouder
Pakket 1
€100,00 euro per jaar.

• 2 gratis maaltijden van de kookstudio
  • 1x per jaar een bijeenkomst voor Vrienden voor een internationale ontmoeting met een hapje en een drankje en een gezellige activiteit (bijvoorbeeld een film, een diner, een kookworkshop)
  • 10% korting op items uit het naaiatelier

Pakket 2
€200,00 euro per jaar.

• 4 gratis maaltijden van de kookstudio
  • 20% korting op items uit het naaiatelier

Betaal met IDEAL

Eenmalig

Wil je liever eenmalig doneren? Dat kan ook natuurlijk. Klik op de button hieronder, en je wordt doorverwezen naar onze doneerpagina bij Geef.nl. Doneren mag anoniem, maar wij zouden iedereen graag bedanken voor hun bijdrage.

ONLINE DONEREN

Stichting Da Capo helpt migrantenvrouwen met de geboden activiteiten op weg naar zelfstandigheid en zelfredzaamheid.
De belangrijkste stap voor alle vrouwen is het leren of verbeteren van de Nederlandse taal.
Da Capo zet zich in voor alle vrouwen, laag- en hoogopgeleid, met grote ambities of met
de wens om zelfredzamer te worden in het dagelijks leven.

Indien u vragen heeft, neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord.

Marleen Hoogeboom
Projectcoördinator

Zoek je leuk en nuttig vrijwilligerswerk in Apeldoorn? Bij Da Capo zoeken we regelmatig vrijwilligers.

Da Capo bestaat vrijwel geheel uit vrijwilligers. Naast de projectcoördinator zijn er alleen vrijwilligers actief om alle geboden activiteiten vorm te geven. Dus we kunnen jouw hulp goed gebruiken. Vind je het leuk en fijn om anderstaligen en vrouwen die een steuntje in de rug nodig hebben te ondersteunen in hun ontwikkeling en het daardoor kansen te bieden om beter mee te kunnen doen in de samenleving, dan is Da Capo op zoek naar jou! Leeftijd en opleidingsniveau zijn niet belangrijk. Samen bespreken we op welke manier jij Da Capo kunt ondersteunen en hoeveel tijd je hebt.

Wat kun je betekenen voor Da Capo?

Je kunt lesgeven, coachen, je creativiteit kwijt in het atelier, computerles geven, ondersteunen bij de administratie, de PR verzorgen, of stageplekken helpen zoeken. Maar je kunt ook samen met de projectcoördinator nieuwe ideeën voor leerwerkplekken bespreken en opzetten. Alles is bespreekbaar. Je kunt je aanmelden als vrijwilliger door te reageren op een van onze vacatures of door contact met ons op te nemen.