Stichting Da Capo staat voor verbinding

Wij verbinden mensen. Mensen uit uiteenlopende landen en van uiteenlopende leeftijden. Mensen met uiteenlopende religies en uiteenlopende opvattingen. Maar allemaal met 1 doel: verbinding zoeken met anderen.

Da Capo, metafoor voor opnieuw beginnen

Helpt vrouwen (en mannen) hun weg te vinden in Nederland. Taal en activering zijn onze sleutelwoorden. Wat biedt Da Capo: taallessen, een taalcafe, leerwerksettings in de vorm van een naaiatelier en een kookstudio, cursussen over gezondheid en over werk zoeken, fietsles.

Fondsen, subsidies, donaties en verkoop

Als stichting is Da Capo afhankelijk van fondsen, subsidies, donaties en verkoop. Elke jaar moet Da Capo opnieuw voldoende financiële middelen zoeken om alle activiteiten te kunnen bekostigen.

Jij kunt Da Capo helpen door “vriend” te worden

Als vriend ben je vaste donateur en kun je jaarlijks een donatie doen. Stichting Da Capo beschikt over een ANBI beschikking. Doordat je de periodieke gift vastlegt, mag je dit bedrag jaarlijks volledig aftrekken van de inkomstenbelasting. Verder krijg jij als vriend een aantal leuke aanbiedingen vanuit Da Capo als dank. In de pakketten hieronder zie je welke leuke dingen je ontvangt als vaste donateur.

ANBI Statushouder
Pakket 1
€100,00 euro per jaar.

• 2 gratis maaltijden van de kookstudio
  • 1x per jaar een bijeenkomst voor Vrienden voor een internationale ontmoeting met een hapje en een drankje en een gezellige activiteit (bijvoorbeeld een film, een diner, een kookworkshop)
  • 10% korting op items uit het naaiatelier

Pakket 2
€200,00 euro per jaar.

• 4 gratis maaltijden van de kookstudio
  • 20% korting op items uit het naaiatelier

Betaal met IDEAL

Eenmalig

Wil je liever eenmalig doneren? Dat kan ook natuurlijk. Klik op de button hieronder, en je wordt doorverwezen naar onze doneerpagina bij Geef.nl. Doneren mag anoniem, maar wij zouden iedereen graag bedanken voor hun bijdrage.

ONLINE DONEREN