PR & Marketing vrijwilliger

Da Capo ondersteunt met name migrantenvrouwen in hun ontwikkeling. Met taallessen en activiteiten. Da Capo groeit snel en de stichting zoekt iemand die de PR en marketing op zich kan nemen. Dat houdt in het bijhouden van de website, het maken van de nieuwsbrief en het contact leggen met andere organisaties voor samenwerking. Maar ook af en toe de kranten benaderen voor het plaatsen van een interview of artikel over Da Capo. Dus vind je het leuk om nieuwsbrieven te maken en websites up to date te houden en help je graag mensen verder met hun ontwikkeling en ontplooiing, dan is deze vrijwilligersfunctie echt iets voor jou.

Praktische informatie
Grote mate van zelfstandigheid gevraagd. Het kan vanuit huis, maar de vrijwilliger is ook welkom op kantoor om zo feeling te hebben met de doelgroep en de andere vrijwillgers. Ervaring met Joomla en MailChimp is een pre.

Reclame
Houd jij van teksten schrijven, nieuwsbrieven maken, websites beheren? Dan kan Da Capo jouw hulp goed gebruiken.

Interesse?
Neem voor meer informatie gerust contact met Marleen Hoogeboom op.

Reageer op deze vacature!