Vrijwilligerswerk Apeldoorn

Zoek je leuk en nuttig vrijwilligerswerk in Apeldoorn? Bij Da Capo zoeken we regelmatig vrijwilligers.

Da Capo bestaat vrijwel geheel uit vrijwilligers. Naast de projectcoördinator zijn er alleen vrijwilligers actief om alle geboden activiteiten vorm te geven. Dus we kunnen jouw hulp goed gebruiken. Vind je het leuk en fijn om anderstaligen en vrouwen die een steuntje in de rug nodig hebben te ondersteunen in hun ontwikkeling en het daardoor kansen te bieden om beter mee te kunnen doen in de samenleving, dan is Da Capo op zoek naar jou! Leeftijd en opleidingsniveau zijn niet belangrijk. Samen bespreken we op welke manier jij Da Capo kunt ondersteunen en hoeveel tijd je hebt.

Wat kun je betekenen voor Da Capo? Je kunt lesgeven, coachen, je creativiteit kwijt in het atelier, computerles geven, ondersteunen bij de administratie, de PR verzorgen, of stageplekken helpen zoeken. Maar je kunt ook samen met de projectcoördinator nieuwe ideeën voor leerwerkplekken bespreken en opzetten. Alles is bespreekbaar. Je kunt je aanmelden als vrijwilliger door te reageren op een van onze vacatures of door contact met ons op te nemen.

Kijk voor de soort lessen en tijden die we bieden op het rooster.

Speciaal voor moeders met jonge kinderen tussen 0 en 4 jaar heeft Da Capo een kinderruimte. Een groot voordeel voor de kinderen is dat ook zij Nederlands horen en de taal ook beter zullen gaan begrijpen en spreken. En de kinderen kunnen alvast wennen aan een schoolse omgeving, als voorbereiding op peuterspeelzaal of kleuterschool (gratis voor deelnemers).