Deelnemers

Wil je beter Nederlands leren spreken, schrijven of lezen? Kun je nog niet met de computer werken of wil je meer leren over het werken met de computer en internet en e-mail of wil je ook graag werken of gezellig met andere mensen samen zijn? Da Capo helpt je bij het vinden van een leuke activiteit. Bij jou in de buurt, of bij Da Capo zelf. Wat vind je leuk? Creatief bezig zijn, koffie drinken, koken? We zoeken de juiste activiteit bij jouw wensen. Bij Da Capo kun je ook helpen. Als kinderoppas, op kantoor, koffie en thee maken en schoonmaken, meehelpen bij andere lessen (lager niveau)
Nederlands leren spreken, schrijven en lezen? In kleine groepjes en met een vrijwilliger werk je aan je Nederlands. Je leert spreken met elkaar, luisteren, lezen en schrijven in je eigen tempo.
Kun je nog niet met de computer werken of wil je meer leren over het werken met de computer en internet en e-mail. Da Capo heeft een inloopspreekuur computerles.
Wil je ook graag werken of gezellig met andere mensen samen zijn? Da Capo helpt je bij het vinden van een leuke activiteit. Bij jou in de buurt, of bij Da Capo zelf.
Praten over jezelf: Wat is mijn rol? Wat vind ik leuk? Praten over zaken als gezond eten/leven, vrijwilligerswerk, hulp zoeken, netwerk groter maken.
Thee, taal en koffie: activiteit voor mannen en vrouwen die graag Nederlands oefenen in het TaalCafé. Samen koffie drinken en praten of een spelletje doen. Locatie buurthuisje "Ut Huussie"
Fietslessen voor beginners (migranten)vrouwen op 2 locaties in Apeldoorn. Er zijn fietsen in verschillende maten beschikbaar. Tijdens fietsles ook theorielessen over situaties in het verkeer.