Kookstudio

De kookstudio

Da Capo is een plek waar vrouwen in hun kracht worden gezet. Ze maken stappen in hun taalniveau, ze leren nieuwe dingen en maken nieuwe contacten. Da Capo heeft 2 leerwerkbedrijven: het da Capo naai-atelier en de Da Capo kookstudio. Beiden zijn er op gericht om de vrouwen een vak te leren en ermee aan de slag te gaan in de praktijk. Op deze manier doen ze werkervaring op en komen zij erachter wat ze leuk vinden en goed kunnen.

Samen koken

Bij de kookstudio komen vrouwen samen om te koken. Zij leren Nederlands, maken contacten, delen recepten en doen iets waar ze goed in zijn en wat ze leuk vinden. Jij kunt lekkere maaltijden bestellen, meedoen aan een kookworkshop of taarten bestellen.

Kookworkshops

Af en toe zal de kookstudio een kookworkshop organiseren. Bij deze kookworshops gaat het om wederzijds leren: als deelnemer leer je nieuwe recepten maken van vrouwen die hier experts in zijn en de migrantenvrouwen gaan in gesprek in het Nederlands en leren om aan anderen les te geven.

Afhaalmaaltijden

Bij de Da Capo Kookstudio proeft u gerechten met liefde gemaakt door onze deelnemers met internationale invloeden. Het zijn lekkere en toch verrassend eenvoudige gerechten voor alle gelegenheden, gebaseerd op zowel de nationale als internationale keuken.

Weekmenu ontvangen?

Taarten & Zoetigheden

Appeltaarten & Zoetigheden

In de kookstudio worden heerlijke appeltaarten op bestelling gemaakt voor derden. Heb je ook interesse in appeltaarten? Stuur een mail of bel ons even. Dan gaan we in overleg.

We kunnen ook altijd in overleg bekijken of er nog andere taarten en zoetigheden mogelijk zijn die de kookstudio in opdracht voor u kan maken.