Kookworkshops

Af en toe zal de kookstudio een kookworkshop organiseren. Hou de facebookpagina hiervoor in de gaten en de agenda op deze site. Bij deze kookworshops gaat het om wederzijds leren: als deelnemer leer je nieuwe recepten maken van vrouwen die hier experts in zijn en de migrantenvrouwen gaan in gesprek in het Nederlands en leren om aan anderen les te geven. Het zal een gezellige en leerzame middag/avond zijn. Je gaat met mensen uit verschillende culturen in gesprek, je leert een lekker recept koken en je gaat lekker eten met elkaar.

Kosten

De kosten voor een workshop bedragen 35 euro per persoon. Voor alles wordt gezorgd: een glaasje bij binnenkomst, de ingrediƫnten voor het koken, een heerlijke (zelfgemaakte) maaltijd en een hoop gezelligheid. Als u met een eigen groep mensen een kookworkshop wilt volgen, kan dat op een datum en tijdstip dat het beste uitkomt. Dit kan zowel overdag als 's avonds. Stuur ons even een mailtje met uw verzoek.

Taarten & Zoetigheden

In de kookstudio worden nu al heerlijke appeltaarten op bestelling gemaakt voor derden. Heb je ook interesse in appeltaarten? Stuur ons een mail of bel ons even. Dan gaan we in overleg.

We kunnen altijd in overleg bekijken of er nog andere taarten en zoetigheden mogelijk zijn die de kookstudio in opdracht voor u kan maken.