Spaanse les in Apeldoorn

Wil je graag Spaans leren of je Spaans verbeteren? En wil je daarmee ook een stichting ondersteunen? Kom dan naar Da Capo!

Stichting Da Capo is een organisatie waar vrouwelijke migranten welkom zijn voor taallessen, cursussen, fietslessen, maar waar ze ook werkervaring kunnen opdoen in het naaiatelier en de kookstudio of als gastvrouw.
We draaien de rollen om: Deelnemers met als moedertaal het Spaans gaan deze lessen verzorgen. Zij worden dus taaldocent in plaats van leerling en doen werkervaring op. Ze krijgen daarvoor een ruime vergoeding.

Spaans leren bij Da Capo

Ook bij deze lessen staat plezier voorop. Het zijn geen officiële taallessen . Maar wil je bijvoorbeeld Spaans leren of het verbeteren? Meld je dan aan voor een van de cursussen. We starten bij minimaal 6 deelnemers per groep.

Woensdag van 19.00 – 21.00      Spaans beginners
Donderdag van 19.00 – 21.00     Spaans gevorderden (je hebt al wat les gehad en spreekt al een beetje - hoger niveau dan woensdag)

Kosten: € 160,00 voor 16 lessen van 2 uur inclusief koffie/thee en lesmateriaal.

Aanmelden: Wil je je aanmelden of wil je meer informatie? mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.