Messengerbag

Dit is een ruime schoudertas met binnenin 2 vakken en een mooie stevige schouderband. Afmetingen:

Stuksprijs: 15,00
Van 1 tot 10 stuks: 12,00
Vanaf 10 stuks: 10,00

Mandjes van banner

Wil je een leuk stevig mandje om je persoonlijke spulletjes in te bewaren? Of je wol of het speelgoed van de kin- deren? Deze mandjes zijn daar heel erg leuk voor!

Stuksprijs: 6,00
Van 1 tot 10 stuks: 5,00
Vanaf 10 stuks: 4,00

Keukenschort

Kook je veel en wordt het altijd een bende en eindig je met vieze kleding? Niet met dit leuke schort, gemaakt van vlaggenstof.

Stuksprijs: 6,00
Van 1 tot 10 stuks: 5,00
Vanaf 10 stuks: 4,00

Da Capo ondersteunt Apeldoorns (migranten)vrouwen die geheel of gedeeltelijk buiten de samenleving staan of dreigen te raken. Dit doet zij vanuit de visie dat iedereen een volwaardige plek in de samenleving verdient. Door het aanbieden van activiteiten verbeteren vaardigheden en competenties en worden talenten en interesses ontdekt of opnieuw aangesproken.

Stichting Da Capo | Apeldoorn

• zorgt ervoor dat (migranten)vrouwen (weer) gaan deelnemen in de samenleving, bijvoorbeeld door vrijwilligerswerk, sport, een hobby, studie of aan de slag te gaan bij een werkgever.
  • maakt zich hard voor die vrouwen die toe zijn aan een nieuwe invulling van hun leven; door leren en werken meedoen in de maatschappij.
  • biedt scholing, vormingsactiviteiten en mogelijkheden om werkervaring op te doen.

Kijk voor de soort lessen en tijden die we bieden op het rooster.

Speciaal voor moeders met jonge kinderen tussen 0 en 4 jaar heeft Da Capo een kinderruimte. Een groot voordeel voor de kinderen is dat ook zij Nederlands horen en de taal ook beter zullen gaan begrijpen en spreken. En de kinderen kunnen alvast wennen aan een schoolse omgeving, als voorbereiding op peuterspeelzaal of kleuterschool (gratis voor deelnemers).