Producten

In het naaiatelier wordt gewerkt aan nieuwe duurzame producten. In het atelier werken we met gebruikte materialen en maken we duurzame producten die beter zijn voor het milieu dan wegwerpbare producten. Bij Da Capo toveren we oude en gebruikte materialen om in leuke en trendy spullen. Dat kan bijvoorbeeld van spijkerstof of uw oude reclame banners of spandoeken zijn. Ook heeft het atelier in opdracht van de Apenheul van de oude kapotte Apenvrije tassen leuke nieuwe items gemaakt die verkocht worden in de souvenirshop; de Da Capo souvenirs.
Leuke duurzame handgemaakte brood-wraps om je boterhammen in mee te nemen. In plaats van een plastic zakje, handig, duurzaam en met leuke printjes.

De brood-wrap, een soort placemat die je middels een koord dichttrekt zodat je boterhammen erin meekunnen. Hoe handig is dat?
Wasbare make-up pads met leuke zakjes en een waszakje in de maak. Die gaan na gebruik mee in de was en je hebt weer nieuwe pads.
Wij geven uw gebruikte banner graag een tweede leven door er tassen van de te maken en te verkopen ten behoeve van onze stichting.