Je kunt Da Capo op verschillende manieren ondersteunen in haar werkzaamheden. Da Capo beschikt over de ANBI Status als organisatie zonder winstoogmerk. Giften zijn daarom in de inkomsten- en vennootschapsbelasting aftrekbaar. Het RSIN nummer van Da Capo is 853969899

• Donaties en giften. Je kunt Da Capo een gift geven. Dat kan eenmalig, periodiek, of jaarlijks. Je kunt hier een donatieformulier invullen.
  • Sponsoractiviteiten. Je kunt een sponsoractiviteit opzetten. Dat is ook leuk voor scholen en verenigingen die een goed doel willen ondersteunen.
  • Via middelen (Da Capo kan altijd spullen gebruiken als computers, naaimachines, gereedschap, meubels)

Als vrijwilliger (zie onder vrijwilligerswerk en vacatures)

Wordt “Vriend van Da Capo”. Voor 30 euro per jaar ben je vriend van Da Capo. Je ontvangt onze nieuwsbrief en je kunt je “vriendenvoucher” verzilveren en iets leuks uit het atelier komen uitzoeken. Voor jezelf of leuk als cadeautje voor iemand anders. Meld je hier aan als Vriend van Da Capo. Je krijgt je vriendenvoucher toegestuurd.